FANDOM

Star Wars: Empire At War je realtime stratégia z prostredia Star Wars, ktorá je postavená na celkom novom enginmu a je posadená do obdobia medzi Epizódou III Revenge of the Sith a Epizódou IV New Hope.

S použitím nového enginmu vytvoreného skúsenými tvorcami z Petroglyph Games sa fanúšikovia Star Wars a kvalitných RTS môžu tešiť na epické bitky v detailne prevedenom prostredí rady dobre známych planét vrátane Tatooine, Hoth a Dagobah aj v nekonečnom vesmíre.

Hráči sa môžu chopiť velenia jednotiek Rebelov aj Impéria, pričom za obe strany ich čaká celkom odlišný herný zážitok vďaka rozdielnym jednotkám, spôsobu boja aj dôležitým postavám. Tie sa budú objavovať v priebehu hry, aby zohrali svoje role v rozhodujúcich okamihoch boja o vládu v celej galaxii.

Okrem epických singleplayer kampaní, v ktorých zvediete boje ako vo vesmíre, tak na povrchu planét je prítomný aj multiplayer vo dvoch módoch. Jeden je určený pre dvoch hráčov (Rebelovia vs Impérium) a druhý je klasický skirmish aj pre 8 hráčov.

Also on FANDOM

Random Wiki