Fandom

Darthpedia

Star Wars: Battlefront II

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars Battlefront II posúva najlepšie predávanú počítačovú hru na motíve Star Wars o ďalší krok imperiálneho vojaka napred. Okrem väčšieho dôrazu na singleplayer kampaň, v ktorej sa zúčastníte s množstvom slávnych bitiek zo sveta Star Wars kde sú hlavnou novinkou boje vo vesmíre. Singleplayer kampaň bude pozostávať s príbehom prepojených misií v ktorých zavítame na miesta známe z všetkých 6 filmov a sú tu i miesta, ktoré sa v žiadnom z filmov neobjavili. Pozrite sa na množstvo miest známych z Epizódy III (vulkanická planéta Mustafar a bitka nad Coruscantem), ďalej sa pozrite dovnútra Hviezdy Smrti, alebo na Tantiva IV, známy zo začiatku epizódy IV - Nová nádej. V niektorých kľúčových okamžikoch si dokonca hráči zahrajú úlohu Jediov a budú môcť využívať Silu a Svetelný meč. Vôbec po prvý raz budete mať možnosť zúčastniť sa vesmírnych súbojov a v priebehu boja pristať na nepriateľskej lodi a napadnúť ho zvnútra. Hráči začínajú vo vnútri svojej materskej lodi a môžu sa rozhodnúť či sa vypravia napadnúť nepriateľskú loď, alebo zostanú vo vnútri a budú odrážať podobné útoky nepriateľov. Namáhavejšia multiplayer časť z predchádzajúceho dielu v hre samozrejme nemôže chýbať. Máte ale možnosť sledovať svojich priateľov a pozerať sa na ich štatistiky.

Also on Fandom

Random Wiki