Fandom

Darthpedia

Star Wars: Battlefront

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Star Wars: Battlefront je multiplatformová 3D akcia, ktorá ponúka možnosť prevziať úlohu vojaka v masívnych multiplayer bitkách aj s 16 hráčmi. Stačí si vybrať alianciu a typ vojaka z 4 dostupných armád a môžete sa zapojiť do bojov na legendárnych planétach známych z filmovej ságy Hviezdne vojny. K dispozícií budete mať veľa rôznych zbraní i dopravných a bojových prostriedkov vrátane X-wingu, snežného skútra, AT-ST a ďalšie, ktoré sa kedy objavili v akomkoľvek diely Star Wars. Hra je primárne zameraná na multiplayer. Chýbať však nebude ani singleplayer element proti chytrým topánkam. K dispozícií bude veľa hráčskych módov väčšinou klasického charakteru, ale jeden z nich je úplne nový a vytvorený priamo pre SW Battlefront. Ide o Conquest mód, ktorý do akčnej hry vnáša strategické prvky. V móde Conquest pôjde o víťazstvo na celej planéte, za čo bude víťazný tím odmenený špeciálnymi schopnosťami, čo sa bude hodiť pri bitkách na ďalších svetoch. Úplným víťazom sa stáva ten, kto si dokáže podrobiť všetky, alebo aspoň väčšinu planét v galaxií.

Also on Fandom

Random Wiki