Fandom

Darthpedia

Naga Sadow

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Naga Sadow bol Sithský Lord a preslavený zaklínač temnej strany Sily za čias prvého Sithského Impéria. Sadow mal predkov medzi ľuďmi a sithskou čistokrvnou rasou na planéte Ziost. Po smrti Sithského Lorda, Marka Ragnosa, ostalo miesto Sithského Lorda voľné. Počas pohrebu Marka Ragnosa sa rozpútal súboj medzi Naga Sadowom a Ludo Kresshom, jeho rivalom. Ich súboj ukončil až duch Marka Ragnosa, ktorý im predvídal, že osud Sithského Impéria visí na vlásku. Sithské Impérium zažívalo zlatú éru, ale mohol prísť skorý koniec. Varoval ich, aby bojovali v správnych bitkách a nepriniesli Impérium do záhuby. Zatiaľ čo Ludo Kressh chcel brániť Impérium, Naga Sadow túžil po dobývaní galaxie. Nanešťastie, po pohrebu Marka Ragnosa, na Korribane pristála vesmírna loď Starbreaker 12, ktorý patril Gav a Jori Daragonovým. Gav a Jori pochádzali z Republiky a keď hľadali novú planétu pre vytvorenie obchodnej trasy, narazili na Korriban, kde jasne znepokojili Ludo Kressha aj Naga Sadowa. Ludo Kressh trval na tom, aby ich popravili a zabránili tak možnej invázii. Naga Sadow však namietal, že práve oni sú kľúčom k dobývaniu galaxie.

V iných jazykoch

Also on Fandom

Random Wiki