FANDOM

Jar Jar Binks
JJBinks.jpg
Životopisné informácie
Domovský svet

Naboo

Fyzický popis
Druh

Gungan

Pohlavie

Muž

Výška

1,96 m

Farba očí

oranžová

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria

Príslušnosť

Galaktický senát Imperiálny senát

Jar-Jar Binks bol Gungan. Bol tak nešikovný, že bol vyhostený z Gunganskej ríše. Jar Jar sa stretol na povrchu planéty Naboo s Rytiermi Jedi Qui-Gon Jinnom a Obi-Wan Kenobim a zavedol ich do podmorskej ríše Gunganov. Potom ich sprevádzal na Tatooine a Coruscant. Jar-Jar je veľmi nešikovný, bojazlivý, často panikári a hovorí veľmi zlým basicom. Je to veľmi komická postava. Je však dobrým priateľom a privedie Kráľovnú Amidalu na myšlienku ako sa postaviť Obchodnej Federácii. Rovnako ako väčšina Gunganov, hovorí veľmi zvláštnou rečou. Pomerne mladý Gungan. Bol vyhnaný z Otoh Gunga krátko pred inváziou na Naboo potom čo spôsobil príliš veľa nehôd. Nabúral napríklad "heyblibber" patriaci šéfom, vykúril šéfovi Nassovi príbytok a otvoril polovicu z bublinových klietok v Gunganskej zoo. Bol vyhnaný, aby nemohol ohrozovať ostatných Gunganov. Potom čo bol vyhnaný sám prežíval uprostred bažín Naboo, až do invázie Federácie. Bol zachránený od istej smrti Qui-Gonom, za čo mu dlhuje životný dlh podľa Gunganskej tradície. Potom sprevádzal Qui-Gona po galaxii. Neskôr sa vrátil na Naboo a zaviedol kráľovnú Amidalu na sväté miesto Gunganov, kde Šéf Nass a Amidala uzavreli spojenectvo. Za tieto zásluhy bol povýšený na generála v Gunganskej Veľkej Armáde. Ako Generál potom viedol Gunganov do bitky. Hoci nepreukázal dobré výsledky nebol ani zranený ani zabitý. Naopak jeho nešikovnosť v bitke veľmi pomohla. Bol zajatý, avšak po deaktivácii droidov sa opäť ocitol na slobode.

Also on FANDOM

Random Wiki