Fandom

Darthpedia

Even Piell

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Even Piell
EvenPiell.jpg
Životopisné informácie
Rodná planéta

Lannik

Úmrtie

19 PrBY, Coruscant

Fyzický popis
Druh

Lannik

Pohlavie

Muž

Výška

1,22 m

Farba vlasov

čierna

Farba očí

modrá

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria

Príslušnosť

Rád Jedi
Galaktická Republika

Známy padawani

Jax Pavan

Tento Majster Jedi bol veľmi uznávaný pre jeho zručnosti so svetelným mečom. Aj napriek tomu však prišiel o jedno oko pri boji s teroristami. Nikdy ale neprijal náhradné (umelé) oko, pretože jazva bola jeho pýchou. Bojoval v bitke na Geonosis aj v Klonových vojnách. Bol vlastníkom polovice dôležitého kódu o hyperpriestorových skratkách, od Coruscantu až k domovom separatistov, ktorý by mohol zmeniť celé Klonové vojny. Na jeho Jediskom krížniku ho však prekvapil separatistický tím pod velením separatistického komandéra sebecky a bol aj s vlastníkom druhej polovice kódu, Kapitánom Tarkin unesený na separatistickú pevnosť známu ako Citadela.Tam mu droidi chceli vypichnúť aj druhé oko. Na poslednú chvíľu Jedisko-klonový záchranný tím pod velením Anakina Skywalkera, Obi-Wana Kenobiho a Ahsoky Tan , ktorí sa do Citadely dostali vďaka preprogramovaným separatistickým droidom pod velením R2-D2, majstra Piella aj Tarkina zachránili. Keď však plánovali odlet bola ich loď zničená, a tak pre nich musel letieť Jediský majster Plo-Koon. Nanešťastie tesne pred vyzdvihnutím tímu z Citadely bol Even uhryznutý anoobou a na následky zranení zomrel. Našťastie však tesne pred smrťou dokázal oznámiť svoju polovicu kódu Ahsoke Tano a na želanie majstra Piella, Ahsoka sľúbila že túto polovicu kódu oznámi len a len Rade Jediov, na druhú stranu sa však Tarkin zasľúbil že svoju polovicu kódu povie len a len kancelárovi Palpatinovi, pod ktorým sám (za čias Impéria čiže Ríše) ako imperiálne veliteľ slúžil.

Also on Fandom

Random Wiki