Fandom

Darthpedia

Derek Klivian

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Derek Klivian
DerekK.png
Životopisné informácie
Domovský svet

Ralltiir

Profesia

Pilot

Fyzický popis
Druh

Človek

Pohlavie

Muž

Farba vlasov

blond

Farba očí

hnedá

Farba kože

svetlá

Kybernetika

kybernetika lavej ruky
kybernetika pravej nohy
kybernetika lavej nohy

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria
Povstanie
Nová republika
Nový rád Jedi
Dedičstvo

Príslušnosť

Galaktické Impérium
Aliancia pre obnovu Republiky
Aliancia slobodných planét
Nová republika
Eskadra Rogue

Derek "Hobbie" Klivian, ľudský muž narodený na Ralltiire, bol dlhoročný dôstojník eskadry Rogue a rešpektovaný pilot. Ako mladý navštevoval Imperiálnu akadémiu, kde sa spriatelil s Biggsom Darklighterom, ktorý ho presvedčil, aby s nm prebehol k Aliancii rebelov.

Keď prebiehala bitka o Yavin a jeho najlepší priateľ zomrel, bol Derek chorý a nezúčastnil sa misie s eskadru, ku ktorej sa neskôr pridal Biggsov priateľ Luke Skywalker.

Hobbie bol v bitke o Hoth aj Endor a vyslúžil si reputáciu ako skúsený, trochu skeptický pilot.

Keď sa z Aliancie rebelov stala Nová republika, bol Hobbie členom eskadry Rogue do doby než bola letka rozpustená. Potom bol so svojím blízkym priateľom Wesa Janson pridelený k výcviku nových pilotov. Ďalších desať rokov bojoval v najrôznejších bitkách; zúčastnil sa Thrawnovi kampane, diplomatické misie na Adumaru a mnohých ďalších.

Po uzavretí mieru medzi Novou republikou a Imperiálnym zostatkom odišiel Derek do výslužby.

Životopis

Služba Impériu

Derek Klivian sa narodil na Ralltiire, prosperujúcom svete jadra galaxie, a vyrastal pod nadvládou Impéria. Ako malý dostal prezývku "Hobbie", ktorú používal aj ako dospelý miesto svojho mena Derek.

Bol prijatý na cisárskej akadémii, hoci nebol horlivým zástancom Impéria, ale túžil po vzrušujúcom život pilota stíhačky. Jeho lektorom sa stal Soontir Fel, vysoko kvalifikovaný pilot, ktorého Derek ani jeho spolužáíci nedokázali poraziť v simulátoroch.

Also on Fandom

Random Wiki