Fandom

Darthpedia

Dcéra

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Dcéra
Daughter.jpg
Životopisné informácie
Úmrtie

cca 21 PrBY

Fyzický popis
Pohlavie

Žena

Výška

2,13 m

Farba vlasov

šedozelená

Farba očí

zelená

Farba kože

biela

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria

Príslušnosť

Svetlá strana Sily

Dcéra bola podoby meniace humanoidné zobrazenie Svetlej strany Sily. Patrila medzi Jedných, čo bola rodina mocných užívateľov Sily z Mortisu počas Klonových vojen.

V čase, keď sa Jediovia Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker a Ahsoka Tano dostali na planétu Mortis, sa dostala Dcéra, vzor svetla, do konfliktu so svojím bratom Synom, ktorý predstavoval vzor temna. Medzi nimi stál Otec, vzor rovnováhy medzi nimi, ktorý sa pokúšal zastaviť ich konflikt. Po chvíli sa Dcéra premenila do jej druhej formy, veľkého štvornohého orla, a uniesla Kenobiho, zatiaľ čo sa syn premenil do podoby čierneho monštra s krídlami a uniesol Ahsoku Tano. Otec zaviedol Anakina do arény, kde medzitým pristáli Syn a Dcéra aj s ich zajatcami. Anakin dostal od Otca úlohu, pri ktorej si mal vybrať, či zachráni svojou padawanku alebo svojho majstra. Anakin si ale odmietol vybrať a masívne silovou vlnou ich oslobodil a donútil k poslušnosti Syna a Dcéru. Toto predvedenie sily presvedčilo Otca o tom, že by Skywalker mohol byť Vyvolený a bol by schopný udržať jeho deti v rovnováhe, lebo on sám už umieral. Anakin ale odmietol a chcel odletieť preč.

Posledný skutok Dcéry bol, keď obetovala svoj ​​život, keď sa Syn pokúsil zabiť Otca. Tesne pred smrťou ešte zachránila Ahsoku Tano, ktorá bola otrávená temnou stranou Sily, keď bola bodnutá Synovou dýkou. Jej smrťou nastal chaoz a temno pohltilo celú planétu.

Also on Fandom

Random Wiki