FANDOM

V modernej histórii Sithského Impéria, Darth Malgus vyčnieva ako kuriozita. Ako neľútostný bojovník predných línií, vo svojich mladších rokoch, Malgus našiel mimozemskú lásku, zachádzajúc s ňou viac ako s manželkou, než otrokom. Slúžila po jeho boku pri jeho najúspešnejších ťaženiach, vrátane zničenia Chrámu Jedi na Coruscante. Zamestnával žoldnierov mimozemských rás, ktoré boli dlho považované za nedôveryhodné a naučil sa tucty jazykov.

Najpodivnejšie ale je, že Darth Malgus odišiel preč od mocenských hier Impéria po Coruscantskej dohode. Ako prvoradý Sith bojoval o kontrolu nad armádami a zdrojmi, ktoré tradične viedli ku kreslám v Temnej Rade, Darth Malgus viedol vojenské expedície do Neznámych regiónov, zaberal nové územia a prehlboval vplyv Impéria ako celku.

Často nesúhlasil v problematike politiky, ale aj tak sa na Malgusa dalo spoľahnúť, že splní rozkaz a nemá žiadnu výraznú skupinu podporcov. Táto kombinácia držala v odstupe dokonca aj tých Sithov, ktorí nenávideli jeho neustále volanie po zmene.

Also on FANDOM

Random Wiki