FANDOM

Coleman

Rasa Vurk bola vždy obecne považovaná za jednu z najprimitívnejších v Galaxii. Toto tvrdenie avšak dokázali vyvrátit dvaja veľký muži. Politik Sweitt Concorkill a majster Jedi, Coleman Trebor.

V době pred klonovými vojnami zasadal vo vrchnej radě Jediov. Coleman bol obojživelník s modrou kožou a hlavovým hrebeňom, pocházajúcí z vodného sveta Sembla. Do Vrchnej Rady se dostal po smrti majstra Yaraela Poofa. Bol múdry a mal vynikajúce postřehové schopnosti. Bol poslaní na veľa misíi kde se povetšinou jednalo o diplomacii. Svojím okolím bol vnímaní skôr ako vyjednávač a diplomat než ako bojovník.Ale ked neexistovalo iné riešenie, nebál sa použíť svoj svetelný meč, ktorý sa mnohokrát pokúšal zostaviť tak,aby fungoval pod vodou. Nikdy sa mu to ale nepodarilo. Keď sa zistilo že bol Obi-Wan Kenobi zajatí na Geonosis, prihlásil sa ako dobrovoľník, aby mohol pomôcť zachrániť svojho starého priatela. Práve na tejto záchrannej misii podnikol Coleman odvážny kúsok pri ktorém sa pokúsil vyzvať k súboji grófa Dookua. Tesne pred súbojom doňho ale znenazdania spustil paľbu nájomný lovec Jango Fett. Vďaka svojím skvelým postrehovým schopnostiam dokázal Trebor prvé dve strely svojim svetelným mečom odraziť, avšak treťiu, mierenú na majstrovú hruď, nie. Dalšie střely už len všetko dokonaly, ich sila spôsobila pád už bezvládneho tela z výhliadkovej veže na bojisko. Keď sa po bitke republikové vojsko vrátilo do arény po padlých, Colemanovo telo sa nenašlo, rovnako ako jeho meč, ktorý si vzal Generál Grievous, sledujúci celú bitku z ďialky. Po smrti zaujal jeho miesto v radě majster Kit Fisto.

Also on FANDOM

Random Wiki