FANDOM

Bo-Katan Kryze bola ľudská mandalorianská bojovníčka, ktorá žila počas posledných rokov Galaktickej republiky. Uprostred medzi-galaktických Vojny Klonov medzi Republikou a Konfederáciou nezávislých systémov sľúbila Katan vernosť radikálnej mandaloriánské frakciu známe ako umrlčích hliadka a verne slúžila vodcovi skupiny Pre Vizsla v hodnosti nadporučíka.

Životopis

Mandalorianka Bo-Katan pracovala ako nadporučík pre vodcu skupiny umrlčích hliadky Pre Vizslu v priebehu Vojny Klonov. Raz sa taká stretla so separatistami luxe Bonteri a jediskou padawanka Ahsoka Tano.

Osobnost a vlastnosti

Bo-Katan bola spoľahlivá žena a zúrivý bojovník. Hrdá na to, že slúžia umrlčích hliadke a cieľmi obnoviť bývalú slávu Mandalorianov, bola Katan vytrvalá vo svojej vernosti skupine aj jej vodcovia, Pre Vizsla, ktorý na oplátku zveril Katan vedenie skupiny v dobe svojej neprítomnosti.

Katan merala v plnej výške 1,88 metra, mala svetlú kožu a červené vlasy.

Výzbroj

Ako Mandalorianka Katan nosila mandalorianské brnenie, zložené z niekoľkých kusov plátov metalickej šedej či modrej farby. Dvojica znakov zdobili jej brnenie na ramenných plátoch. Katanina vlastné helma mala diaľkomer a na rozdiel od svojich spolubojovníkov mala viac šikmé a zakrivené mandalorianské T-hľadí. Unikátny hľadí malo tiež biely obrys, ktorý s ďalšími detailmi helmy vyzeralo ako dravý vták. Katanino brnenie bolo vybavené množstvom namontovaných zbraní, zahŕňajúce vystreľovacie šípky, blastermi a čepele ukryté v rukaviciach. Nosila tiež dve blasterové pištoľ s puzdrami na stehenných plátoch a ešte jetpack pre možnosť letu.

Also on FANDOM

Random Wiki