Fandom

Darthpedia

Ahsoka Tano

212pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Obsah tohoto článku patrí medzi Legendy.Obsah tohoto článku patrí do obdobia vzostupu Impéria.Obsah tohoto článku patrí do obdobia povstania.
Ahsoka Tano
Ahsoka Tano Rebels.png
Životopisné informácie
Rodná planéta

Shili

Fyzický popis
Druh

Togruta

Pohlavie

Žena

Výška

1,79 m

Farba očí

modrá

Farba kože

oranžová

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria

Príslušnosť

Rád Jedi Galaktická Republika

Známy majstri

Anakin Skywalker

Ahsoka Tano, mladučká padawanka Anakina Skywalkera pôvodom Togruta, vyučená bojovému štýlu Ataru a JarKai je Anakinova vôbec prvá padawanka, ktorú Anakin "nedobrovoľne" dostal od majstra Yodu.

Životopis

Plo Koonov objav

Keldorský majster Jedi Plo Koon sa prvýkrát stretol s Ahsokou Tano počas misie na Shili. Dieťa citlivé k Sile so sebou vzal do chrámu Jediov na Coruscante, kde ju začal cvičiť. Aj po štrnástich rokoch je medzi nimi stále silné puto. Plo sa nemohol stať Ahsokiným majstrom, aby nepodporoval vznikajúcu náklonnosť, vždy však rád vidí svoju malú "Soku".

Ahsokina prvá misia

Ahsokina prvá misia bola na planéte Christopsis v období klonových vojen, kde mala pomáhať Anakinovi a Obi-Wanovi bojovať proti armádam droidov.

Ahsokina misia pre Jabbu

Ahsoku a Anakina si raz privolal "mocný" Jabba Hutt, lebo sa Jabbovi stratil syn a Jediovia sa sami ponúkli že ho pomôžu nájsť, lebo potrebovali, aby im Jabba povolil používať jeho obchodné cesty v klonových vojnách. Bohužiaľ sa Jabbovi ponúkli s pomocou tiež Separatisti. Odohrala sa bitka v paláci na planéte Teth, ktorú Jediovia vyhrali a to bolo rozhodujúce. Nakoniec Jediovia priniesli Jabbovi jeho malého syna "smraďocha" Rottu späť.

Bitka na Qwori

Anakin a Obi-Wan boli určení aby zničili lodenice, ktoré vyrábali separatistické lode. Anakin prišiel s nápadom ako sa dostať cez skenery foriem života, ktorým bol karbonit. Anakin nechcel aby Ahsoka išla s nimi ale po tom čo zmrazili Anakina a Obi-Wana, Ahsoka sa tiež nechala zmraziť a prenikla do misie ako čierny pasažier. Potom čo ju R2-D2 rozmrazil aj s ostatnými išla kontaktovať Squadru lovcov a sliedilov. Potom Anakin a Obi-Wan oslobodili otrokov a zničili lodenice Skázy.

Malevolence

Špehovia zistili, že separatisti majú novú tajnú zbraň, Iónové delo. Plo Koon ju letí preskúmať prípadne zničiť, ale jeho loď je zostrelená a on unikol do záchranného modulu. Potom čo s ním Anakinova flotila stratí kontakt letí Anakin s Ahsokou na pomoc aj cez zákazy Rady jedi ho našli a unikli. Potom čo bol majster Plo zachránený Anakin a Eskadra tieňov letí zničiť Malevolence. Ale kvôli stratám niekoľkých mužov sa rozhodli zničiť len Iónové delo. Malevolence mala veľké problémy a tak začala ustupovať aby ju nezostrelili Republikové krížniky vzali ako rukojemníkov senátorku Amidalu.A tak ju Anakin s Obi-Wanom zachránia a nastavia hyperpohon Malevolence do najbližšieho mesiaca.

Misia na Mortis

Potom čo Rada Jedi dostala správu z vysielača, ktorý sa po 2000 rokov nepoužíva, boli Ahsoka, Anakin a Obi-Wan vyslaní to vyšetriť, ale boli uväznení na planéte kde žijú Otec, Syn a Dcéra, najmocnejší užívatelia Sily. Potom, čo Anakin splnil skúšku vyvoleného, dostali povolené odísť. Lenže Syn sa nezmieril s tým, že tam Anakin nezostal a uniesol Ahsoku, ktorú neskôr obrátil k temnej strane. Tá mu prinesie dýku, ktorou omylom zabije miesto Otca svojou sestru. Po tomto zákroku do rovnováhy Sily Syn Ahsoku už nepotreboval, tak ju jednoduchým mávnutím ruky zabil, Anakin požiadal Dcéru, ktorá z posledných síl Ahsoku oživila a sama zomrela. Ahsoka si nič nepamätala z tohto omámenia a jej minulosť jej zostala tajná. Ahsoka stále bojovala po boku svetlej strany Sily a jej budúcnosť je nám stále skrytá.

Odchod z rádu

Chrám v plameňoch! Ahsoka a Anakin sa zrovna vrátili do Chrámu z misie. Chrám bol napadnutý a pri tomto útoku bolo zabitých niekoľko Jediov, klonov a jeden pracovník. Najvyššia rada prípad odovzdala práve Anakinovi s Ahsokou, pretože v čase vraždy neboli v Chráme. Stopa padla na pracovníkovu manželku a zistili, že bol zabitý nanodroidmi. U nej doma nanodroidi boli, takže bola zatknutá. O samote v cele sa

Ahsoka.png

mladá Ahsoka Tano

Ahsoke chcela zveriť, že ju nejaký Jedi k vražde donútil. Nestihla to však dopovedať, pretože bola pomocou sily temnej strany uškrtená. Celé to na ňu nafingovala Barriss Offee, ktorá spáchala všetky vraždy a prepadla temnej strane. Ahsoka bola zatknutá, ale podarilo sa jej uniknúť.

Anakin jej aj naďalej veril, ale snažil sa ju chytiť spoločne s klonovými vojakmi. V zapadnutých uličkách Coruscantu sa Ahsoka spojila s Ventress a jediný Jedi, s ktorým bola naďalej v kontakte, bola jej priateľka Barriss Offee. Netušila však, že ju Barriss zradila. Ahsoku sa vydali hľadať Anakin a Plo Koon s klonovými vojakmi. Barriss odzbrojila Ventress a v prevleku za ňu bojovala s Ahsokou. V boji ju porazila a zhodila ju do skladu s nanodroidmi. Tu ju zatkol Anakin s vojakmi. Ahsoka bola vyšetrovaná Najvyššou Radou Jediov a bola vylúčená z rádu Jediov. Anakin vyhľadal na Coruscante Ventress a tá mu povedala, že bola Ahsoka v spojení s Barriss Offee. Anakin sa ju vydal hľadať do chrámu. Po vyčerpávajúcom súboji Barriss porazil a zatkol. Včas ju predviedol pred súd, kde bola Ahsoka súdená kancelárom Palpatinom za to čo nespáchala. Keď bola Ahsoka oslobodená, Anakin chcel, aby sa zase vrátila do rádu Jediov. Ona mu ale povedala, že už sa vrátiť nemôže, pretože jej pred tým nikto neveril.

Also on Fandom

Random Wiki