FANDOM

Adi Gallia
AdiGallia.jpg
Životopisné informácie
Rodná planéta

Coruscant

Úmrtie

20 PrBY

Fyzický popis
Druh

Tholothian

Pohlavie

Žena

Výška

1,74 m

Farba očí

modrá

Chronologické a politické informácie
Obdobie

Vzostup Impéria

Príslušnosť

Galaktická republika
Jedi

Adi Gallia bola mladá a veľmi krásna tholothianka s modrými očami. Bola známa svojou neomylnou intuíciou a schopnosťou zbierať informácie. Adi Gallia sa narodila vysoko postavenému corellianskému diplomatovi žijúcemu na Coruscante a vďaka tomu mala hlboké porozumenie zložitého Republikového systému. Stala sa členkou Najvyššej rady Jediov.

V priebehu času si starostlivo vytvorila sieť kontaktov a informátorov vnútri vlády a práve ich používala, aby získala informácie o plánoch invázie Obchodnej Federácie na Naboo. Gallia okamžite varovala Najvyššieho Kancelára Valoruma, ktorý potom požiadal Radu, aby vyslala veľvyslancov, ktorí by riešili túto situáciu. Učastnila sa záchrannej akcie v Geonosiskej aréne. V Klonových vojnách slúžila republike ako generál republikovej armády. Bojovala po boku Anakina Skywalkera a Obi-Wana Kenobiho pri akcii na záchranu majstra Eatha Kotha na separatistickej lodi a stretla sa tu s generálom Grievousom.

Na jednej vesmírnej stanici bojovala spoločne s Obi-Wanom Kenobim proti Darth Maulovi a jeho bratovi a učeníkovi Savageovi Opressovi. Ten ju pri tomto súboji zabil.

Also on FANDOM

Random Wiki